نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟
سرخط خبرها

مظاهری می‌رود، منادی می‌آید؟| سپاهان مشتری گلر استقلال

  • کد خبر: ۷۵۹۳۸
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
مظاهری می‌رود، منادی می‌آید؟| سپاهان مشتری گلر استقلال
سپاهان این روز‌ها به مشتری جدی رشید مظاهری تبدیل شده واز سویی فرهاد مجیدی نام حسین منادی، دروازه بان سایپا را درلیست خود قرار داده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، در لیستی که مجیدی به مدیران باشگاه استقلال ارائه کرده نام حسین منادی، دروازه‌بان تیم سایپا هم دیده می‌شود. گزینه‌ای که به نظر می‌رسد برای جانشینی رشید مظاهری انتخاب شده است.

 

اینکه استقلال موفق به جذب منادی شود یا خیر هنوز روشن نیست اما به طور قطع جدایی رشید مظاهری هم خبر خوبی برای استقلال نخواهد بود و آبی‌ها در چارچوب دروازه یک گزینه با تجربه را از دست خواهند داد. هرچند که دروازه‌بان‌ها ترجیح می‌دهند جایی گلری کنند که ثبات بیشتری داشته باشند و در اغلب بازی‌ها به میدان بروند و مظاهری هم چند هفته‌ای پشت خط حسینی ماند و به دنبال همین هدف است، اما بدون شک حضور مظاهری در فصل بعد نیز به سود استقلال است.

 


در روزهای اخیر ماجرای جدایی این دروازه‌بان و رفتن به سپاهان به یک بحث جدی تبدیل شده و حتی در لیست مجیدی نیز نام یک دروازه‌بان دیده می‌شود. اگر مظاهری از استقلال جدا شود، مدیران این باشگاه باید با منادی تمام کنند تا این دروازه بان که در سایپا دروازه‌بانی می‌کرد به استقلال ملحق شود ودرکنار حسینی قرار بگیرد. با توجه به اینکه سپاهان مشتری سرسخت مظاهری است به نظر می‌رسد این انتقال به واقعیت نزدیک شود و رشید بعد از یک فصل بازی در ترکیب استقلال به سپاهان برود اما بسیاری براین باورند که جدایی مظاهری هرگز به سود استقلال نیست و منادی نیز نمی‌تواند جانشین شایسته‌ای برای این دروازه‌بان باشد. مظاهری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد منعقد کرده اما مدیران باشگاه استقلال حقوق او را به طور کامل پرداخت نکرده‌اند و مدت‌ها است بند جدایی او از استقلال فعال شده است و این دروازه‌بان براساس قراردادی که با استقلال منعقد کرده، مجاز به جدایی است. به هرحال بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر به نظر می‌رسد تکلیف مظاهری با استقلال روشن شود. هرچند که نباید از این واقعیت غافل بود که سپاهانی‌ها بازیکنان بیشتری از استقلال را مد نظر دارند وبرای‌شان تور پهن کرده‌اند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->